ایران بدون توجه به تحریم ها اهداف خود را پیگیری می كند
نوشته شده توسط : abbuse

'رجبعلی حسن اف'روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با وجود تشدید تحریم ها علیه ایران، این كشور نه تنها امور جاری خود را پیگیری می كند بلكه همچنان به مردم عراق، افغان، فلسطین و دیگر مسلمانان نیازمند كمك می كند.

مسئول حزب نهضت اسلامی تاجیكستان منطقه واسع استان ختلان با انتقاد از عدم همراهی كشورهای اسلامی با سیاست های استكبارستیزی ایران، تصریح كرد: اگر كشورهای عربی بخصوص عربستان، ایران را در مقابله با قدرت های غربی حمایت می كردند هیچگاه جهان اسلام با مشكلاتی از جمله دخالت در امور این كشورها، مواجه نمی شدند.

وی گفت: اگرچه هدف از تشدید تحریم ها از سوی آمریكا و غربی ها علیه جمهوری اسلامی ایران سلب ابتدایی ترین حقوق ها و آزادی ها از مردم شریف ایران است اما مردم این كشور بدون توجه به افزایش سختی ها و محدودیت ها، همچنان اهداف علمی، صنعتی ، فرهنگی و سیاسی خود را پیش برده و روز به روز جایگاه خود را در جامعه جهانی ارتقا می دهد.

وی تاكید كرد: تشدید تهدیدها و فشارهای آمریكا، اروپا و رژیم صهیونیستی قادر نخواهد بود روحیه این مردم غیور و دلیر را كه در طول تاریخ بارها شجاعت خود را به اثبات رسانده اند، تضعیف كند زیرا ملت ایران پیشتر نیز بارها متجاوزان به میهن شان را مجبور به عقب نشینی خفت بار كرده اند.

حسن اف با اشاره به پیشرفت های نظامی ایران در بخش های مختلف دریایی، زمینی و هوایی، گفت: رزمایش قدرتمندانه نیروهای نظامی ایران در خلیج فارس و دریای عمان تنها گوشه ای از نمایش توانمندی های این كشور بزرگ اسلامی در مقابله با زورگویان بود.

آساق**ه.ص**1558**1609





:: برچسب‌ها: خانواده , دوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: